با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ درخت های تولید کننده برق،در فرانسه
زیارت عاشورا

محققان و پژوهشگران فرانسوی موفق به ساخت نوعی درخت مصنوعی شده اند که از طریق نیروی باد ، الکتریسیته تولید می کند بدین ترتیب که پره های ریز موجود در برگ های این درخت از طریق وزش باد بدون ایجاد هیچ گونه صدایی شروع به چرخش کرده و الکتریسیته تولید می کنند.

این درخت نسبت به توربین های بادی برق بیشتری تولید می کند و طراحان آن امیدوارند از این درخت در مراکز شهری ، منازل ، پاساژها و …. استفاده شود و از آن می توان برای ایجاد توده های کوچک جریان هوا استفاده کرد که می توان از این توده های جریان هوا برای نیرودهی به لامپ های موجود در خیابان استفاده کرد.

محققان بیان کردند در آینده ای نه چندان دور درختی را طراحی می کنند که پوست آن از سلول های حساس به نور پوشانده شده و دارای برگ هایی با فیبر طبیعی بوده و به وسیله ریشه طبیعی که دارا می باشد ، انرژی ژئوحرارتی تولید کنند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت13:53---12 آذر 1393
باسلام
چنانچه لوگو یا بنر برای وبلاگ خود میخواهید با قیمتی بسیار نازل برایتان طراحی میکنیم.
تخفیف ویژه تا اربعین حسینی.
منتظرتونیم
یاعلی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:, | 11:36 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |